گنج یاب

Wiki Article

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت مشاوره نیم بها کلیک نمایید

طرح اولیه کشتی نوح کشف شد/ دستور دقیق ساخت کشتی متعلق به ۴۰۰۰ سال پیش

تماس با ما: در این قسمت، امکان ثبت درخواست، پیشنهاد و انتقادات وجود دارد.

در این مرحله، شما باید از دستگاه استفاده کنید و نتایج آزمایش را بررسی کنید تا مطمئن شوید که دستگاه به درستی کار می‌کند.

لطفا جهت خرید محصول تماس بگیرید برای پشتیبانی محصولات تیکت ارسال فرمایید

در نهایت پس از طی مراحل یاد شده، می بایست منتظر بررسی کارشناسان باشید. چنانچه پایان نامه مورد تایید باشد، به دانشگاه مربوطه ارسال می گردد؛ اما در صورتی که نیاز به اصلاح وجود داشته باشد، می بایست موارد مورد نیاز را ویرایش و مجددا اقدام به پرداخت هزینه نمایید.

۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات

پژوهشگران به منظور آپلود مقاله در این پایگاه اطلاعاتی می بایست نام نویسی خود را تکمیل نموده و سپس طی دستورالعمل ذیل فایل مطلب خود را بارگذاری نمایند.

چنانچه بار اول است که وارد سامانه می شوید، گزینه “نام نویسی” را بفشارید.

این دستگاه با دارا بودن قابلیت شناسایی طلا و فلزات دیگر، عمق تشخیص تا ۲.۵ متر و دقت بالا، به عنوان یکی از دستگاه‌های گنج یابی با دقت بالا شناخته می‌شود.

بوقی پالسی-آنتن راداری - اسکنر تصویری مگنتومتر- سوپرسنسور

استفاده از دستگاه گنج‌یاب در بسیاری از کشورها ممکن است محدودیت‌ها و مقررات خاصی داشته باشد و در برخی موارد، استفاده از دستگاه‌های گنج‌یاب بدون داشتن مجوز قانونی ممکن است جرم باشد. در بعضی از کشورها، استفاده از دستگاه‌های گنج‌یاب برای یافتن گنج و ثروت‌های زیرزمینی در مناطق گنج یاب باستانی و تاریخی ممنوع است و در صورت شناسایی افرادی که بدون مجوز قانونی از این دستگاه‌ها استفاده کرده‌اند، به اتهام تخریب میراث فرهنگی و تاریخی مجازات قانونی تعلق می‌گیرد.

عمق کاوش مگنومتر بالای ۲۰ متر، عمق کاوش لوپ ۱۲ متر ، عمق کاوش آنتن ۳۵ متر ، شعاع ۳۰۰۰ متر

علت این امر نیز این است که هر گروه از فلزات چهار دسته فوق دارای فرکانس مشخصی بوده که آنها را از مابقی رده ها تفکیک می نماید. به عبارتی وقتی طلا در میدان مغناطیسی دستگاه فلزیاب قرار می گیرد، القا شده و میدان مغناطیسی القایی در آن تشکیل می شود. میدان مغناطیسی القایی شروع به انتشار امواج با فرکانس مشخصی به اطراف می کند. امواج دریافتی به دستگاه گنج یاب تجزیه و تحلیل شده و نوع فلز تعیین می گردد. حال اگر بجای طلا فلز دیگری مانند مفرغ و برنز در زمین وجود داشته باشد فرکانس دریافتی از طریق دستگاه متفاوت خواهد بود.

Report this wiki page